Možnosti digitálního objednávání

Snadný nákup

Možnosti digitálního objednávání

Vaše možnosti digitálního objednávání u společnosti Weidmüller

Najděte a snadno vyberte produkty, které potřebujete, s pohodlným objednáním: jako váš partner v oblasti Industrial Connectivity víme, co je při nákupu důležité. Proto vám nabízíme řadu možností, jak si u nás objednat výrobky a optimalizovat nákupní procesy tak, aby vyhovovaly vašim individuálním požadavkům a vašim pracovním postupům. Volba je na vás.

eShop

Objednávejte prostřednictvím eShopu Weidmüller

Náš eShop vám nabízí nepřetržitý přístup ke kompletnímu sortimentu výrobků Weidmüller – přímo z počítače, tabletu nebo chytrého telefonu. Při výběru z více než 50 000 produktů vás podpoří intuitivní uživatelské vedení. Technické údaje, ceny a dostupnost jsou kdykoli k dispozici. Nákupní košík s funkcí odhlášení vám umožní provést objednávku během několika sekund. Pohodlné doplňkové funkce, jako je odesílání CSV, historie objednávek, přehledy nebo vlastní šablony objednávek, ještě více zefektivní vaše objednávkové procesy. Pokud se chcete o našem eShopu a jeho funkcích dozvědět více, kontaktujte nás.

OCI rozhraní

Objednávání přes rozhraní OCI

Rozhraní Open Catalogue Interface (OCI) usnadňuje výměnu dat mezi vaším systémem pro plánování podnikových zdrojů a naším eShopem. To znamená, že náš eShop je integrován do vašeho systému prostřednictvím rozhraní OCI, takže máte přístup k našemu kompletnímu katalogu výrobků z vašeho systému plánování podnikových zdrojů. Můžete filtrovat a vybírat produkty, vkládat je do nákupního košíku a zadávat přímé objednávky, aniž byste museli měnit svou softwarovou aplikaci. Otevřený standard OCI je celosvětově podporován řadou poskytovatelů softwaru. Pokud se chcete dozvědět, jak integrace funguje a jaké možnosti vám OCI nabízí, kontaktujte nás.

Rozhraní EDI

Objednávání přes rozhraní EDI

Naše rozhraní Electronic Data Interchange (EDI) vám také nabízí možnost objednat naše produkty přímo z vašeho systému pro plánování podnikových zdrojů. Veškeré údaje o objednávce jsou automaticky přeneseny do našeho systému a okamžitě zpracovány. Objednávky, potvrzení objednávek, faktury a oznámení o dodání jsou přenášeny bleskově. To vám pomůže ještě více zefektivnit vaše nákupní procesy.

Společnost Weidmüller se spoléhá na standard EDI EDIFACT. Rádi pro vás implementujeme i další formáty, jako je XML nebo ANSI. Nabízíme přenosové protokoly AS 2 nebo ftp/sftp.

Pokud máte zájem o implementaci EDI u nás, kontaktujte nás.

Kontaktujte nás

Rádi vám poradíme, která řešení jsou pro vás vhodná a jak je implementace možná. Kontaktujte nás.

* Povinná pole