Jako zákazníkům vám nabízíme různé služby týkající se našich produktů. První možností pro samoobslužné řešení technických otázek je naše centrum podpory, kde můžete získat informace přímo z široké škály příruček, datových listů a softwaru pro naše produkty. Najdete zde také odpovídající soubory ke stažení. Kontaktní údaje na naše servisní týmy jsou k dispozici také v centru podpory nebo na našich webových stránkách. Rádi vám pomůžeme s jakýmikoli dotazy týkajícími se našich produktů, souvisejících dat a technických problémů.
Potřebujete technickou podporu pro naše portfolio v oblasti automatizace a IIoT, jako jsou řídicí systémy, I/O systémy, dotykové panely, měřicí a monitorovací systémy a odpovídající softwarová řešení společnosti Weidmüller?
Pokud ano, jste na správném místě!
Od nynějška vám náš nový chatbot podporovaný umělou inteligencí pro produkty u-mation
nabízí rychlý způsob, jak získat perfektní odpověď na vaši otázku.Centrum podpory je jediným, globálně konzistentním a intuitivním kontaktním místem pro všechny typy technických dotazů v průběhu celého životního cyklu produktu.
V Centru podpory je také možné vytvořit technický servisní požadavek a kdykoli zkontrolovat jeho aktuální stav.
Poskytuje přístup k úplné podpoře produktů prostřednictvím komplexního vyhledávání ke stažení, videonávodům, často kladeným otázkám, technickým katalogům všech produktů, bezpečnostním doporučením, technickým kompendiím, aplikačním poznámkám,
Odpověď je vždy vzdálena jen jedno kliknutí, a pokud nemůžete najít to, co potřebujete, obraťte se na nás osobně.
Jeden centrální podpůrný uzel, kde je k dispozici veškerá příslušná informace
Poskytuje funkce filtra pro různé typa informace a produktů.
Kdykoli se zeptejte našeho AI-Chatbota na výrobky u-mation a okamžitě dostanete odpověď
Poznámka aplikace, video výukové programy, šablony a příklady, uživatelská dokumentace, technické údaje, ...
Přímý přístup k vašemu osobnímu technickému kontakta ve vaší zemi
Vytvoření servisního požadavku pro získání rychlé technické pomoci a kontrolu aktuálního stavu a poskytnutého řešení.
Vyzkoušejte si zajímavá témata ze světa průmyslové konektivity v našem školicím středisku nebo prostřednictvím živého vysílání ve vaší kanceláři
Náš tým PSIRT (Product Security Incident Response Team) vás průběžně informuje o možných bezpečnostních zranitelnostech našich produktů v našem centru podpory
Po odchodu Velké Británie z Evropské unie dne 31. ledna 2020 se nová značka UKCA stala stěžejním tématem.
Přiložený dokument ke stažení vám pomůže seznámit se s manipulací s identifikací UKCA.