Technická podpora – co to pro vás jako zákazníka znamená?

Jako zákazníkům vám nabízíme různé služby týkající se našich produktů. První možností pro samoobslužné řešení technických otázek je naše centrum podpory, kde můžete získat informace přímo z široké škály příruček, datových listů a softwaru pro naše produkty. Najdete zde také odpovídající soubory ke stažení. Kontaktní údaje na naše servisní týmy jsou k dispozici také v centru podpory nebo na našich webových stránkách. Rádi vám pomůžeme s jakýmikoli dotazy týkajícími se našich produktů, souvisejících dat a technických problémů.

Nový AI-Chatbot - nyní k dispozici v centru podpory

Chatujte se mnou o u-mation Produktové novinky

Potřebujete technickou podporu pro naše portfolio v oblasti automatizace a IIoT, jako jsou řídicí systémy, I/O systémy, dotykové panely, měřicí a monitorovací systémy a odpovídající softwarová řešení společnosti Weidmüller?

Pokud ano, jste na správném místě!

Od nynějška vám náš nový chatbot podporovaný umělou inteligencí pro produkty u-mation

nabízí rychlý způsob, jak získat perfektní odpověď na vaši otázku.

Stačí vyzkoušet!

Centrum podpory - odpověď je vzdálená jen jedno kliknutí

Centrum podpory je jediným, globálně konzistentním a intuitivním kontaktním místem pro všechny typy technických dotazů v průběhu celého životního cyklu produktu.

V Centru podpory je také možné vytvořit technický servisní požadavek a kdykoli zkontrolovat jeho aktuální stav.

Poskytuje přístup k úplné podpoře produktů prostřednictvím komplexního vyhledávání ke stažení, videonávodům, často kladeným otázkám, technickým katalogům všech produktů, bezpečnostním doporučením, technickým kompendiím, aplikačním poznámkám,

Odpověď je vždy vzdálena jen jedno kliknutí, a pokud nemůžete najít to, co potřebujete, obraťte se na nás osobně.

Kompletní přehled

Kompletní přehled

Jeden centrální podpůrný uzel, kde je k dispozici veškerá příslušná informace

Výkonné hledání

Výkonné hledání

Poskytuje funkce filtra pro různé typa informace a produktů.

Podpora prostřednictvím AI-Chatbot

Podpora prostřednictvím AI-Chatbot

Kdykoli se zeptejte našeho AI-Chatbota na výrobky u-mation a okamžitě dostanete odpověď

Více než 40 000 stažení

Více než 40 000 stažení

Poznámka aplikace, video výukové programy, šablony a příklady, uživatelská dokumentace, technické údaje, ...

Osobní kontakt

Osobní kontakt

Přímý přístup k vašemu osobnímu technickému kontakta ve vaší zemi

Rychlá nápověda k žádosti o služby

Rychlá nápověda k žádosti o služby

Vytvoření servisního požadavku pro získání rychlé technické pomoci a kontrolu aktuálního stavu a poskytnutého řešení.

Další technická podpora

Školení a webové semináře

Vyzkoušejte si zajímavá témata ze světa průmyslové konektivity v našem školicím středisku nebo prostřednictvím živého vysílání ve vaší kanceláři

Panel s doporučeními pro zabezpečení

Náš tým PSIRT (Product Security Incident Response Team) vás průběžně informuje o možných bezpečnostních zranitelnostech našich produktů v našem centru podpory

Identifikace UKCA

Po odchodu Velké Británie z Evropské unie dne 31. ledna 2020 se nová značka UKCA stala stěžejním tématem.

Přiložený dokument ke stažení vám pomůže seznámit se s manipulací s identifikací UKCA.