Centrum podpory je jediným, globálně konzistentním a intuitivním kontaktním místem pro všechny typy technických dotazů v průběhu celého životního cyklu produktu.
V Centru podpory je také možné vytvořit technický servisní požadavek a kdykoli zkontrolovat jeho aktuální stav.
Poskytuje přístup k úplné podpoře produktu - hledáte například informace o produktu, příručky nebo software ke stažení? Zajímají vás také videonávody a často kladené dotazy? Pak zde najdete to, co hledáte. Odpověď je vždy vzdálena jen jedno kliknutí, a pokud nemůžete najít to, co potřebujete, obraťte se na nás osobně.
Jeden centrální podpůrný uzel, kde je k dispozici veškerá příslušná informace
Poskytuje funkce filtra pro různé typa informace a produktů.
Navigace ke konkrétním produktům v hierarchii produktů
Poznámka aplikace, video výukové programy, šablony a příklady, uživatelská dokumentace, technické údaje, ...
Přímý přístup k vašemu osobnímu technickému kontakta ve vaší zemi
Vytvoření servisního požadavku pro získání rychlé technické pomoci a kontrolu aktuálního stavu a poskytnutého řešení.
Zajímavá témata ze světa průmyslové konektivity. Vyzkoušejte si zajímavá témata ze světa průmyslové konektivity v našem školicím středisku nebo prostřednictvím živého vysílání ve vaší kanceláři
Náš tým PSIRT (Product Security Incident Response Team) vás průběžně informuje o možných bezpečnostních zranitelnostech našich produktů v našem centru podpory
Po odchodu Velké Británie z Evropské unie dne 31. ledna 2020 se nová značka UKCA stala stěžejním tématem.
Přiložený dokument ke stažení vám pomůže seznámit se s manipulací s identifikací UKCA.