Technická podpora

Poskytujeme rychlou a intuitivní podporu pomocí kompresního vyhledávání v našem centru podpory pro všechny výrobky Weidmüller a náš Chatbot podporovaný AI odpovídá na vaše dotazy o našich výrobcích u-mation

Technická podpora

Nový AI-Chatbot - nyní k dispozici v centru podpory

Chatujte se mnou o u-mation Produktové novinky

Potřebujete technickou podporu pro naše portfolio v oblasti automatizace a IIoT, jako jsou řídicí systémy, I/O systémy, dotykové panely, měřicí a monitorovací systémy a odpovídající softwarová řešení společnosti Weidmüller?

Pak jste na správné cestě!

Náš nový chatbot s podporou umělé inteligence pro produkty u-mation vám od nynějška nabízí rychlý způsob, jak získat perfektní odpověď na vaši otázku.

Stačí vyzkoušet!

Centrum podpory - odpověď je vzdálená jen jedno kliknutí

Centrum podpory je jediným, globálně konzistentním a intuitivním kontaktním místem pro všechny typy technických dotazů v průběhu celého životního cyklu produktu.

Poskytuje přístup k úplné podpoře produktů prostřednictvím komplexního vyhledávání ke stažení, videonávodům, často kladeným otázkám, technickým katalogům všech produktů, bezpečnostním doporučením, technickým kompendiím, aplikačním poznámkám,

V Centru podpory je také možné vytvořit technický servisní požadavek a kdykoli zkontrolovat jeho aktuální stav.

Odpověď je vždy vzdálena jen jedno kliknutí, a pokud nemůžete najít to, co potřebujete, obraťte se na nás osobně.

Kompletní přehled

Kompletní přehled

Jeden centrální podpůrný uzel, kde je k dispozici veškerá příslušná informace

Výkonné hledání

Výkonné hledání

Poskytuje funkce filtra pro různé typa informace a produktů.

Podpora prostřednictvím AI-Chatbot

Podpora prostřednictvím AI-Chatbot

Kdykoli se zeptejte našeho AI-Chatbota na výrobky u-mation a okamžitě dostanete odpověď

Více než 40 000 stažení

Více než 40 000 stažení

Poznámka aplikace, video výukové programy, šablony a příklady, uživatelská dokumentace, technické údaje, ...

Osobní kontakt

Osobní kontakt

Přímý přístup k vašemu osobnímu technickému kontakta ve vaší zemi

Rychlá nápověda k žádosti o služby

Rychlá nápověda k žádosti o služby

Vytvoření servisního požadavku pro získání rychlé technické pomoci a kontrolu aktuálního stavu a poskytnutého řešení.

Další technická podpora

Školení a webové semináře

Zajímavá témata ze světa průmyslové konektivity. Vyzkoušejte si zajímavá témata ze světa průmyslové konektivity v našem školicím středisku nebo prostřednictvím živého vysílání ve vaší kanceláři

Identifikace UKCA

Po odchodu Velké Británie z Evropské unie dne 31. ledna 2020 se nová značka UKCA stala stěžejním tématem.

Přiložený dokument ke stažení vám pomůže seznámit se s manipulací s identifikací UKCA.