Potřebujete technickou podporu pro naše portfolio v oblasti automatizace a IIoT, jako jsou řídicí systémy, I/O systémy, dotykové panely, měřicí a monitorovací systémy a odpovídající softwarová řešení společnosti Weidmüller?
Pak jste na správné cestě!
Náš nový chatbot s podporou umělé inteligence pro produkty u-mation vám od nynějška nabízí rychlý způsob, jak získat perfektní odpověď na vaši otázku.
Centrum podpory je jediným, globálně konzistentním a intuitivním kontaktním místem pro všechny typy technických dotazů v průběhu celého životního cyklu produktu.
Poskytuje přístup k úplné podpoře produktů prostřednictvím komplexního vyhledávání ke stažení, videonávodům, často kladeným otázkám, technickým katalogům všech produktů, bezpečnostním doporučením, technickým kompendiím, aplikačním poznámkám,
V Centru podpory je také možné vytvořit technický servisní požadavek a kdykoli zkontrolovat jeho aktuální stav.
Odpověď je vždy vzdálena jen jedno kliknutí, a pokud nemůžete najít to, co potřebujete, obraťte se na nás osobně.
Jeden centrální podpůrný uzel, kde je k dispozici veškerá příslušná informace
Poskytuje funkce filtra pro různé typa informace a produktů.
Kdykoli se zeptejte našeho AI-Chatbota na výrobky u-mation a okamžitě dostanete odpověď
Poznámka aplikace, video výukové programy, šablony a příklady, uživatelská dokumentace, technické údaje, ...
Přímý přístup k vašemu osobnímu technickému kontakta ve vaší zemi
Vytvoření servisního požadavku pro získání rychlé technické pomoci a kontrolu aktuálního stavu a poskytnutého řešení.
Zajímavá témata ze světa průmyslové konektivity. Vyzkoušejte si zajímavá témata ze světa průmyslové konektivity v našem školicím středisku nebo prostřednictvím živého vysílání ve vaší kanceláři
Po odchodu Velké Británie z Evropské unie dne 31. ledna 2020 se nová značka UKCA stala stěžejním tématem.
Přiložený dokument ke stažení vám pomůže seznámit se s manipulací s identifikací UKCA.